Geachte Bezoek(ster)er


Ik zal mij even voorstellen, ik ben Paul Hoekjan geboren op 24-05-1966 te Enschede.
Sinds 1995 getrouwd met Henriëtte.
Samen hebben wij een dochter, Sanne.
Na de lagere school heb ik de L.T.S. doorlopen met het resultaat een diploma metaalbewerker.
Na een half jaar in de fabriek te hebben gestaan waar de muren op mij af kwamen heb ik kunnen solliciteren naar een functie als Postbode (toen nog ambtenaar)
Sinds 01-04-1985 (geen grap) vervul ik deze functie met plezier, daar het buiten zijn en met mensen omgaan mij wel ligt.
Militaire dienst heb ik vervuld bij de Marine en heb daar ook nog mogen varen als wasser.
Hobby's en andere interesse's kunt u tevens op deze homepage elders vinden.
Na bijna 22 jaar ptt post /tpg post / tnt post ga ik het bedrijf verlaten omdat ik geen toekomst zie in nog 25 jaar TNT.
Na zorgvuldig overwegen heb ik besloten om vrachtwagenchauffeur te worden en begin op 12 maart met de te volgen cursussen waarna ik aan de slag kan bij oegema transport in Dedemsvaart.
24 Maart begin ik met rijlessen voor E achter C en doe daar op 5 April examen voor.
ADR + klasse 1 & 7 wil ik ook nog gaan halen.
Uiterlijk 1 juni 2007 kan ik daar beginnen en hoop op zo,n mooie volvo te kunnen/mogen rijden.
Als er nieuws is leest u het op deze pagina !!!!!


Donderdagmiddag 15-03-2007 heb ik examen gedaan in de module verkeer en ben geslaagd.
T/M 23-03-2007 naar school en 24-03-2007 begin ik met lessen voor de oplegger bij Dibo in Emmen.


Vrijdagmorgen 30-03-2007 examen voor administratie en vrijdagmiddag voor techniek en ben voor beiden geslaagd dus het CCV/B heb ik in de zak.


Donderdag 05-04-2007 ben ik gslaagd voor E achter C.


Vrijdag 06-04-2007 neem ik afscheid van mijn collega's bij TNT wat toch een vreemd gevoel geeft na 22 jaar.


11-04-2007 begin ik bij Oegema Transport om van m,n hobby mijn werk te maken.
* De eerste dag beviel prima, opleiding gehad en direct mogen rijden en een rustige collega die mij de kneepjes van het vak bij heeft gebracht.
*De tweede week in de nachtploeg gereden wat wel lekker rustig is om te beginnen, zelf gereden met een collega er naast.
*23-04-2007, Ik ga vandaag voor de eerste keer alleen op pad dus u bent gewaarschuwd!!!!

Update 10-08-2008

Ik werk nu 16 maanden bij Oegema en het bevalt mij super!!
Mijn eerste "vaste" trekker was een Volvo FH12, een gele, hele fijne auto ondanks z,n leeftijd.
Sinds 17 Juli mag ik op een spiksplinternieuwe Volvo FM12 met 400 PK en alles er op en er aan zoals je kunt zien.
Ik rij nu ook een poosje buitenland wat uitermate goed bevalt.
Als ik terug kijk op TNT had ik het 10 jaar eerder moeten doen.
Ik zit nu heerlijk in een privé bedrijf waar men nog oog en oor voor de werknemer heeft, een verademing en een genot om voor te werken.
Ik hoop en wens dat ik dit in goede gezondheid mag doen tot aan mijn pensioen.


Update 15-03-2010

Het wordt waarschijnlijk de laatste week op de trekker met oplegger, de firma heeft mij gevraagd om met en nieuwe combi te rijden.
De bakwagen is bij de nijwa en de afzetbak en wipkar moeten de zeilen nog in, als het goed gaat is de cobinatie vrijdag klaar en ga ik op Duitsland, Italië en Frankrijk rijden.
Foto's volgen dan spoedig.


Update 10-09-2010

Na een half jaar met de combi gereden te hebben ga ik weer terug naar de mail, de keukens worden er in de toekomst veel meer en dat is niet goed voor mijn rug, het beloofde buitenland kunnen ze ook niet waar maken, de smoes kwam dat ik niet geschikt was voor het buitenland.
De planners kunnen je schijnbaar maken en breken.
Per 03-09-2010 ga ik mijn "oude" werk weer doen, welke trekker of ik dan krijg is nog niet bekend.

                                                           
Update 01-10-2010


Gisteren de combi leeg gehaald,pfff alles er uit en dan kom je er achter wat er allemaal in zat.
Ik had alles mooi voor elkaar, senseo en een magnetron op een dikke omvormer, een investering maar de vooruitzichten waren er naar.
Nooit geklaagd over een kleine auto en een te kleine matras.
Jammer, je komt er weer achter dat je verneukt bent.
Dan denk je dat je weer naar de mail gaat en krijg je vrijdag het bericht dat je maandag met een ander z,n combi naar zwitserland kan terwijl je niet geschikt was voor het buitenland.
Geen mens die vraagt of je het wil, of de moed nog op kan brengen.
Beetje jammer, een kansloze planning, communicatie en motivatie.
Niet geschikt of is het een geval van niet willen toe geven en het gebrek aan combi chauffeurs?
Of pissig dat je die kansloze ruggebreker keukens op geeft?

                                                              
Update 01-03-2011


Ik zit nu sinds november 2010 weer op een trekker oplegger en doe bijna alle voor te komen werkzaamheden, blij dat ik de keukens vaarwel gezegd heb want dat is werkelijk geen doen.
Je doet je stinkende best en wordt soms ook nog als een hond behandeld door de klanten, ja daar pas ik voor.
Het buitenland is wat minder de laatste tijd,maar ff kijken hoe het gaat anders ga ik mijn licht eens elders opsteken, ik heb nog wel wat optie's liggen dus maar even afwachten.